Szlaki Trójkąta Sakralnego - SZLAK NA GŁĘBOKIE

Długość szlaku: 24 KM
Trasa szlaku: MIĘDZYRZECZ - GŁĘBOKIE - MIĘDZYRZECZ

Opis szlaku:
Szlak rozpoczyna się obok Sanktuarium Pierwszych Męczenników Polski w Międzyrzeczu. Mija halę widowiskową MOSiW i skręca w kierunku wsi Święty Wojciech. Przechodzi obok kościoła szachulcowego i dalej drogą na Wojciechówek do skrzyżowania, na którym skręcamy do Gorzycy. Za przejazdem kolejowym (Międzyrzecz - Sulęcin) w lewo droga wiedzie przez pola.

Mijając sosnowe lasy znów wychodzimy na pola, z których widać już Gorzycę. We wsi na głównym skrzyżowaniu skręcamy w prawo. Przechodzimy obok gospodarstwa agroturystycznego, by zaraz za mostem na Obrze skręcić w prawo i stromym podejściem dojść do leśniczówki. Północnym krańcem poligonu wojskowego dochodzimy do linii kolejowej Międzyrzecz - Gorzów. Za nią widać już zabudowania letniskowe Ośrodka Wypoczynkowego nad jeziorem Głębokie. Szlak kończy się przy bramie wjazdowej na ośrodek.

________

* Szlak docelowo będzie prowadził do Rokitna. Wyznakowany zostanie po ukończeniu budowy drogi ekspresowej S3.

Lokalizacja:

Zadanie publiczne jest współfinansowane ze środków otrzymanych z Urzędu Marszałkowskiego województwa lubuskiego